IKKE MIN DAG I DAG..

I dag er det overhode ikke min dag. Det er planleggingsdag på skolen min i dag, som betyr at det er en ekstra fridag for min del. Tross fridag, måtte jeg stå opp tidlig. Skulle egentlig ha kjøretime, men busser som jeg trodde gikk, gikk ikke. Og bussene gikk ikke i hop med hverandre, slik at kjøretimen min, fikk jeg ikke møtt opp på. Kjøretimen har jeg om 10 min i Drammen, men jeg er fremdeles i Hønefoss. Trodde jeg skulle rekke den, men hadde jeg visst at dette ikke gkk, så skulle jeg avbestilt den timen. Avbestilte den litt for seint kan man si..

Jeg har også prøvd å fikse dette med praksisplassen min, om å få ha det i Hønefoss istedenfor Drammen. Dette for at mye skal bli lettere for min egen del. Jeg var i kontakt med advokaten min slik at hun kunne snakke med skolen min. Men dette gikk visst ikke veien min, samme hvor mye jeg har prøvd. Hvor blir av tilretteleggingen og empatien. Vel.. jeg skal hvertfall ikke grave meg med. På mandag starter jeg med praksis, og samme hvor mye jeg gruer meg og ikke har lyst til det, så skal jeg møte opp med åpent sinn.


Været gjør heller ikke humøret noe bedre, men satser på at resten av dagen blir mye bedre!

 

 

– Ann Helen

 

4 kommentarer
    1. Fine bilder, lurer på hvem som har det fineste kontoret der :ooo
      Har vært KAOS på jobben i dag, så er snart ikke min dag heler :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg