JEG HAR ALDRI VÆRT GLAD I ALKOHOL

Helgen er over og dagen er derpå. Hele mystoryen min på snapchat er stappa med folk som drikker, hverdag som helg. Påsken blir brukt som unnskyldning nå, men hva med ellers? Jeg har aldri vært en person som er spesielt glad i å drikke alkohol. Ja jeg har vært på noen fester, men her holder jeg meg til noen rusbrus og det er det. Jeg er på en måte “mammaen” på festen, og passer på alle, både for at jeg selv ikke skal gjøre noe dumt og ikke minst for andre del. Jeg tenker at man like gjerne kan ha det gøy uten alkohol, for det kan man absolutt! Jeg er ikke avholds, jeg liker å være på fest i ny og ned, men jeg drikker med måte og har full kontroll.. Men jeg kan også dra på en fest og være edru, samme hvor kjedelig andre måtte tenke at det ville være. Jeg ser ikke gleden med å feste hver helg, for ja det dukker opp de samme folkene på mystory helg eller helg.  Man kan faktisk ha det like gøy edru, prøv selv! Å ha det like gøy, men slippe å våkne opp med fyllesyke og angst dagen etter. Snart fyller jeg 18år og da vil jeg gjerne holde en fest og invitere gode venner, men alkoholinntaket kommer ikke til å øke for det om. Alkohol blir det, men det finnes en grense..

Dagens utblåsning, sorry jeg ser bare ikke gleden deres..

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. jeg drikker heller ikke alkohol. bra innlegg 🙂 har du lest Eirin Kristiansen sin blogg? Hun drikker ikke alkohol heller, og er en av Norges største blogger 🙂 ønsker deg en fortsatt fin påske <3
      // Benedicte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg