HAPPY EASTER

Påskeferien er godt i gang oger i går var det allerede påskeaften. Det har gått så sinnsykt fort, samtidig som den var vært veldig treig og kjedelig. Jeg har egentlig ikke gjort så mye i ferien. Har vært med pappa og mine skjønne små hunder, tillegg til å rydde masse. Plutselig skal 2 rom bli til 1 og da er det mye som må kastes, sorteres og ryddes. Jeg sov også hos ei venninne tidligere i uka og i går var jeg på kino med 3 av mine flotte venninner. Men ellers snakker jeg svært lite med folk og gjør ingenting. Men det kan deilig i blant det også, selv om jeg liker at det skjer noe ofte.
Har ikke akkurat så stor påskefølelse heller. Her pyntes det ikke til påske og, det er bare jeg og pappa som har vært sammen hele påsken. Mange av dere får kanskje påskeegg av foreldrene dere eller familie i dag? Sånn har det ikke vært her de siste årene, jeg har laget mitt eget. I dag bestemte jeg meg for å lage et til både meg og pappa, og gjett om han ble overrasket og glad! Han fikk et litt mindre egg enn meg, så da bestemte jeg meg for å gi han noe ved siden av også. I mellom strømbruddene vi hadde her i dag, lagde jeg også pizza til oss. Det tok litt tid når strømmen gikk i hytt og pine, og  den ene gangen var den borte i 1 time, men til slutt fikk vi endelig spist. Håper dere alle har hatt en kjempefin påske♥
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg