JENTETUR

Påskeferien er i gang, og i går dro jeg og Pernilla en tur til IKEA og Sandvika storsenter. Det ble noen innkjøp på meg, egentlig ikke noe store greier. Men om dere ønsker kan jeg vise det i eget innlegg. Uanset hadde vi det supert og det var veldig koselig å komme seg ut å tenke på noe annet!  Jeg sov også hos henne i natt, og da vi stod opp satte vi i full gang med å bake rullekake.  Tenkte å vise dere noen bilder fra dagene.


I dag har jeg brukt dagen på å  pakke ut litt av flyttelasset mitt. Det er veldig mange som lurer på hvor jeg har flyttet og fra. Tidligere bodde jeg litt hos pappa og litt hos mamma, men nå skal jeg bare bo hos pappa fremover, bortsett fra når jeg går på skolen. Da bor jeg hos bestemor i Nedre Eiker.

Håper dere alle har det bra!

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg