PÅSKEFERIE!

Så klar for påskeferie, kjenner kroppen trenger noen fridager nå! Selv om jeg nå ikke ser for meg en superkoselig ferie, skal jeg gjøre det beste ut av det. Stresset starter allerede i helgen, har store planer, som kanskje ikke er så hyggelig egentlig..  Men ellers satser jeg på å slappe av en del og kose meg masse med venner!

I dag har vi i klassen hatt en koselig lunsj sammen. Alle i klassen tok med noe hver seg, så vi koste oss både med mat og kaker.

Håper dere alle sammen får en kjempefin ferie, kos dere masse!
 

 

– Ann Helen

7 kommentarer
    1. Så koselig å se deg i dag! Ha en så bra påske som du kan, da! Du vet, med kolibriegg og minst to små, dunete kyllinger til pynt! Stor klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg