JEG TRENGER DIN HJELP..

Ny uke, nye muligheter, er det ikke det man sier? Vel, føles ikke helt sånn ut.. Jeg går igjennom det samme, uke etter uke. Noen dager er bedre enn andre, og i dag har jeg en dag hvor jeg føler meg helt tom for ord. Jeg har lyst til å skrive masse, masse om det som skjer i livet mitt en dagen, men jeg må skåne mine nærmeste for dette foreløpig. Jeg vil skrive om dette, både for å hjelpe meg selv, men også fordi jeg veit det kan hjelpe andre i samme situasjon. Kanskje om noen måneder eller år kan jeg endelig skrive om dette. Men siden hjernen min er helt tom i dag, trenger jeg litt inspirasjon til andre ting jeg kan skrive om. Jeg vil skrive, men trenger deres hjelp til hva. Kom gjerne med forslag, da hadde jeg blitt superglad!

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. lag en video om hunden din, hvilke triks den kan ?
      Jeg har nominert deg i en ”tag” på min blogg, hadde vært morsomt om du ville tatt utfordringen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg