THE LAST FEW DAYS..

 

Denne dagen har jeg gått i ett, og helt utrolig hvordan jeg har klart meg igjennom den. Startet dagen med å være stup trøtt og dra på skolen. Jeg er helt utslitt på grunn av lite søvn i natt. Bestemor ble kjørt i ambulanse i natt, denne gangen til legevakta og ikke til sykehuset. Uansett, så er det vondt å se den lille familien jeg har, er syke. Denne gangen var det ikke pusten som var værst, men noen ubehagelige smerter som plutselig har oppstått hos henne og som forverret seg i går. Jeg er vandt med et slikt ansvar fra jeg var liten, gi og med at jeg bodde/bor med en syk pappa. Så jeg ble med henne i sykebilen til legevakta, og vi ble sendt hjem igjen ved 3-tiden etter litt undersøkelser. Dette resulterte til en trøtt jente som aller helst ville vært hjemme å sovet i dag men som faktisk har gjennomført hele skoledagen, kjøretime og noen timer teorikurs, som det ikke er så altfor lenge siden jeg kom hjem fra. Nå må vi bare ta tiden til hjelp, og satse på at smertene vil minske, sakte men sikkert.

Ellers i går hadde jeg en kjempefin dag. Dro på spontantur til min gode venninne Marthe, og var med henne stort sett hele dagen faktisk. Det var veldig hyggelig å se både henne og familien hennes igjen. Hun har to fantastiske skjønne barn som jeg skal passe i morgen, det blir koselig. Gleder meg kjempemasse!? Går veldig mye i skole om dagen, og er godt med et avbrekk i ny og ned. Har muntlig høring på fredag, så er nødt til å fokusere litt på skole før jeg skal passe dem. Rakk ikke øve noe i går, og heller ikke i dag..

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg