10 TING SOM ER TYPISK MEG

Går aldri uten sminke- Jeg har alltid vært veldig opptatt av sminke, men før kunne jeg hvertfall gå ut døra uten sminke, noe jeg overhode ikke kan nå. For noen dager siden kom Anita og Ole innom meg og overrasket meg med å ta meg med ut på tur. Det var faktisk flaut, da jeg åpnet opp døren til dem, stod jeg i joggebukse og uten sminke. Det kom en bra kommentar fra Ole: “Jeg veit ikke hva som er mest rart.. Å se Ann Helen uten sminke eller med joggebukse”, haha! Jeg som ikke skulle ut denne dagen, tenkte at nå kan huden få litt fri og la kroppen slappe av uten stramme olabukser.

Hater å være alene- Jeg har nesten angst for å gå alene. Helt sykt, men sant. Jeg er redd for at plutselig noe skjer med meg der jeg går. Jeg går for det meste alene også, noe som er veldig skremmende. Satser på å komme inn på skolen jeg ønsker til neste år, slik at jeg kan gå litt mer blant mennsker jeg kjenner.

Stresser altfor mye- Det er ikke så altfor mange år siden jeg klarte å leve et normalt liv og slappe av. Jeg slapper av nå også, men ikke på samme måten. I hodet mitt er det flere ting på en gang, og jeg stresser med alt. Jeg går å beskymrer meg for mye. Men det skal store ting til for at jeg stresser skikkelig, men det er ille nok. I den siste tiden har det gjort at jeg har fått mye smerter i kroppen, og jeg hadde aldri trodd det ville gå så langt..

Utålmodig- Å sitte å vente på noe eller noen er det værste jeg veit. Treige busser, og når ting ikke skjer fort nok. Ting skal skje med en gang!

Jeg elsker hunder- Da jeg var liten husker jeg vi hadde katter, og jeg var et skikkelig kattemenneske. Men hunder er så mye bedre, de gir deg så mye mer tilbake. Jeg veit ikke hva jeg skulle gjort uten mine fantastiske skjønne små hunder!

Litt for ærlig- Det er så mye jeg vil fortelle dere her på bloggen, og jeg føler kanskje noen gang at jeg forteller litt for mye, men enda føler jeg allerede har fortalt ikke er nok. En annen ting jeg er ærlig på er om jeg og en venninne er på shopping, og hun prøver et klesplagg. Kler hun den sier jeg så klart det, og mener det. Men om hun ikke gjør det, er jeg ærlig og sier sannheten, og jatter ikke med.

Glemmer fort- Selv syns jeg det er ganske flaut.. Når noen forteller meg noe, glemmer jeg det fort. Men om det er noe superviktig jeg må huske på, glemmer jeg det ikke. Det er også ting i livet jeg har prøvd å fordøye slik at jeg har glemt det, og noen ganger blir jeg da usikker på om det jeg tenker på er sant eller ikke.

Rydder heller på kvelden/ natten enn dagen- I mange år har jeg vært slik. Skal jeg rydde rommet mitt, gjør jeg det heller på kvelden enn dagen, det blir gjerne litt seint utover natten slik at jeg ikke blir ferdig som oftest.

Banner mye- Jeg banner dagen lang, heldigvis ikke så mye som før. Skjønner egentlig ikke greia, med at jeg banner så mye? Heldigvis er dette noe jeg klarer å styre med tanke på om jeg er rundt barn.

Avhenging av musikk- Jeg kunne virkelig ikke levd uten, jeg er totalt avhengig. Hører på musikk hele tiden, og jeg sitter gjerne med ørepropper i ørene selv om jeg ikke har musikk på, haha! Dessuten er musikksmaken min utrolig rar. Jeg hører på alt fra norske sanger til svært meningsfulle sanger eller skikkelig fest musikk osv. Akkurat nå spiller jeg denne sangen jeg tok meg link til under kanskje opptill 10000 ganger per dag.

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg