BLOGGERNE

Ny uke, nye muligheter! Faktisk bare 2 uker eller noe igjen til ny ferie, sykt! Dette skoleåret er virkelg på vei mot slutten nå, og det merkes. Skal snart begynne å ha praskis også, som gjør at dagene kanskje gått litt kjappere. Vel.. kanskje ikke. Gruer meg masse til praksis, og skulle ønske lærerne viste litt mer forstårelse med tanke på alt som skjer i livet mitt om dagen. Men jeg kommer meg nok igjennom det, på et vis. Hvordan har starten på deres uke vært? Startet uka med 2 prøver, en begrepstest og en prøve eksamen er vel overstått. Må jo si meg fornøyd som klarer dette, når livet er vanskelig om dagen. Det er ikke bare en ting som foregår om dagen, men flere..

Flere som er klar for sesongstart på bloggerne i kveld? Har gledet meg kjempemasse i flere måneder til denne sesongen! Kjempeflinke bloggere alle sammen, favorittene er helt klart Anna Rasmussen og Kristin Gjelsvik.


 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg