MINE TO FAVORITTER

God lørdag kveld mine fine lesere! Hvordan har dere det? ♥

Uka går mot slutten nå og det gjør vinterferien min også. Håper dere alle har hatt en kjempefin uke enten dere har hatt vinterferie, eller vært på skole eller jobb. Jeg har hatt en ferie med både positive og negative opplevelser. Det mest positive med ferien er å kunne slappe av og tenke på seg seg selv og sitt. Det har jeg gjort.. Vel? For det meste av tiden hvertfall. Har mått gjøre litt lekser her og der. Når uforbredte ting oppstår, må man ta igjen leksene som skulle vært gjort. En ting som har roet seg i ferien, er de sinnsyke smertene jeg går med i kroppen. Men jeg merker at de er på vei tilbake nå, sakte men sikkert.. Jeg kjenner stresse og maset allerede komme med alt av skolearbeid og ting på det private. Smertene gjør hvertfall ikke ting bedre..

Jeg føler meg ikke klar for skolestart i det hele tatt. Jeg har vært så sliten i hele dag, og egentlig ikke gjort noe fornuftig bortsett fra å gå tur med mine to favoritt jenter. Det blir ikke så ofte jeg har muligheten til å tilbringe tid med dem eller gå tur med det, etter jeg flytta til Drammen. Det var godt å kunne gå ute, trekke inn den friske lufta og bare la tankene svirre rundt. Jeg tenker så mye og stresser så mye med ting. Turen til Kiel var virkelig fantastisk. Det var godt å endelig komme seg bort noen dager, men merket i går på vei hjem at nå er det tilbake til gamle trakter. Jeg føler meg veldig heldig som har en så god ekstra “familie” som tok meg med på denne turen. Og jeg følte jeg fortjente å komme meg litt bort, når ting er så vanskelig som nå. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Jeg trodde mitt værste år var i 2013/2014, men dette er deridert mitt værste år i livet mitt. Men jeg kommer aldri noen gang til å gi opp, og satser på at det vil bli bedre! Det er så mye jeg vil fortelle og skrive om, men det er vanskelig i en situasjon som denne. Satser på å kunne skrive litt mer om hva jeg går igjennom etter hvert. Håper dere alle har det bra, det fortjener dere alle!

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg