BACK IN NORWAY

Det er en del timer siden jeg var hjemme igjen fra Tyskland. Allerede rundt halv elleve i dag tidlig var vi ute av fergen for å ta bussen hjem igjen til Hønefoss. Som jeg skrev tidligere, hadde jeg jo aldri vært i Tyskland og er heller ikke noe kjent med å være på ferge. Mener å huske jeg tok ferge da jeg var mindre, men dette er noe jeg husker lite av så det var spennende begge deler, både selve turen og å være i Kiel noen timer. Vi har hatt en sinnsykt bra tur som bestod av inn og ut av butikker for å handle ting, show på kveldene, bading og mye morro!!


Jeg svei av en del penger, så det ble en del innkjøp. Noen som er interresert i et eget innlegg med innkjøpene mine fra Tyskland? Har også tatt en del bilder, om noen ønsker mer bilder fra tusen så rop ut!

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg