PRØVE EKSAMEN

God dag kjære lesere! Hvordan går det med dere? ♥ Uka er godt i gang, og jeg har bare en dag igjen på skolen før vinterferie. Det kjennes fantastisk ut! Det er så mye lekser og styr om dagen, tillegg til ting som skjer i det private liv. Men akkurat nå sitter jeg med en lettelse. Jeg er nettopp ferdig med prøveeksamen, og det gikk bedre enn forventet. Jeg har veldig presentasjonsangst og siden hode mitt ikke klarer å være på rett plass om dagen, så jeg hadde trodd jeg skulle løpe ut dørene tårer med en strykkarakter. Men slik ble det overhode ikke. Jeg gikk rolig ut av døra, med en helt grei karakter. Og for dere som ikke veit det, går jeg helsefagarbeider, noe jeg overhode ikke ønsket. Jeg byttet også videregående skole rett før jul fra Ål til Åssiden, noe som gjør at de i klassen har kommet lengre på noen temaer enn meg, slik at det mye jeg må lese og ta igjen sev. Men på grunn av at jeg går en linje innenfor noe jeg ikke trives med, syns jeg at mye av det vi gjør på skolen er utrolig vanskelig, men heldigvis fikk vi et tema som jeg har hatt undervisning sammen med klassen min her på Åssiden vgs. Vi fikk vite i går at vi hadde om Parkinsons sykdom og i dag 5 minutter før jeg skulle utføre prosedyren fikk jeg vite hva jeg skulle gjøre. Da jeg fikk oppgaven var jeg usikker på hvordan jeg ville løse deg, men jeg tenker det er viktig å ikke sette for høye krav og mål til deg selv, for da klarer man de målene man har satt seg.Nå skal jeg straks sette i gang med å lage middag til meg og bestemor. Håper dere alle får en kjempefin dag videre!

 

– Ann Helen

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg