JEG SER FREMGANG

Skal snart legge meg til å sove (om jeg klarer?)… men tenkte skrive litt først. Har fri fra skolen i morgen. Eller i disse dager holder vi nemlig på med prøveeksamen, så i morgen skal jeg være pasienten til ei i pararell-klassen som har prøveeksamen, også har jeg det neste uke med ei annen jente som pasient. Skal derfor møte opp på skolen rundt 13 i morgen og er ferdig en time senere. Så utrolig deilig, håper jeg bare klarer å sove lenge i morgen. Merker jeg trenger en dag å hvile ut litt på, men som regel når jeg har fridager våkner jeg så tidlig.  Denne uken kommer til å gå fort, selv om dagene føles veldig lange. Har faktisk fri på fredag også, på grunn av en hjemmeoppgave vi har.

I dag hadde jeg kjøretime igjen. Vel, har hatt det en del ganger utenom å skrive det eller fortelle det til noen. Jeg begynner endelig å se fremgangen på dette og jeg ser virkelig fram til å gå lappen om noen måneder!

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg