EVENT 16

På lørdag fikk jeg plutselig for meg at jeg skulle dra på dette store ungdomsarrangementet i Hønefoss. Anita, Hilda og jeg! I hovedsak handlet dette om FIFA-turnering, men arrangementet var så mye mer. Det var kiosk, musikk og aktiviteter man kunne gjøre. Jeg og Anita var blant annet med på bli ny- dag. På toppen av det hele var det konserter. Først sang noen folk fra UKM, også var jeg og Bibbi på scenen å danset med Omar og Fabe. Sinnsykt gøy!! Men dette var ikke alt, til slutt kom The Main Level. Da tok det helt av!!  Helt sjukt fantastisk kveld med herlige mennesker. Resultatet av konserten var å våkne opp med hes stemme fordi han ene vakta ba meg om å lage litt mer liv, haha!



Måtte bare slenge med et bilde av og Anita etter vi hadde blitt sminket!

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg