VALENTINES DAY

Dette innlegget skulle jeg egentlig lagt ut i går, men ble så seint da jeg kom hjem igjen. Skulle egentlig ta toget hjem igjen i går, men det ble satt inn buss for tog så tok litt lengre tid før jeg var hjemme. Helgen har egentlig vært et rent mareritt. Har blitt lite søvn og tårevåte netter, og fant derfor ut at jeg ikke ville bare sitte hjemme på dagtid. Både lørdag og søndag ble to minnerike dager tross for at jeg ikke var helt utvilt.

I går er det både valentines day og morsdag på samme dag, og jeg var verken vært sammen med kjæresten eller mamma. Derimot var jeg ute å spist sammen med vennegjengen min, noe som var veldig hyggelig. Etter jeg flytta fra Hønefoss blir det så liten tid til å være sammen, så i går var vi samlet hele gjengen.


 

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg