I HIDES A THOUSAND FEELINGS BEHIND THE HAPPIEST SMILE!

I`m a simple person who hides a thousand feeling behind the happiest smile!

I dag har jeg rett og slett følt meg tom innvendig. Tom for ord, tom for følelser, tom for tanker, rett og slett tom for alt. Det er vanskelig å kunne sette ord på ting og jeg veit ikke hvor jeg skal starte. Jeg klarer ikke å skrive, klarer ikke å tenke, klarer ikke å konsentrere meg. Jeg har kommet meg ned i en gjørme som jeg ikke veit helt hvordan jeg skal komme opp av. Har trillet noen liter tårer i dag, og skal jeg være ærlig har det vært sånn de siste ukene også.. Men smilet er alltid med og derfor syns jeg quoten jeg tok med øverst i innlegget passet meg bra. Uansett hvor mye jeg tenker og hvor lei meg jeg er, skjuler jeg det for alle rundt meg med det største smilet i verden! Lov å håpe at morgendagen blir bedre, selv om jeg er i stor tvil. Men det er endelig fredag og helg. Ser fram til å se pappa og mine skjønne små hunder igjen.

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg