JEG GÅR IGJENNOM SAMME GJØRMA UKE ETTER UKE..

“Ny uke, nye muligheter” er det ikke det man sier? For meg har jeg alltid sett på det som positivt at man kan starte med ny uke og blanke ark. Men derimot de siste ukene har jeg følt at ukene er like og at jeg går igjennom samme gjørma uke etter uke. Satser på at det blir bedre snart, men må ta tiden til hjelp!

Når ukene og dagene er akkurat som de er for tiden, og ikke slik jeg ønsker, føltes det endelig godt med en opptur i dag. Dere veit jo at jeg er i gang med lappen? Vel, jeg har gått rundt med en følelse at jeg følte det gikk bra. Men etter siste kjøretime ga det meg stor tvil på at jeg skulle klare billappen på manuell. Vel.. jeg ville gi det noen sjanser til. I dag satte jeg meg i bilen med en vond følelse og gikk ut med mestringsfølelse. Det gikk mye bedre og som kjørelæreren sa: “Dette er den beste timen hittil”. Det føltes fantastisk og jeg håper det går kjempebra videre!

Lover litt bedre bilder på bloggen snart, men kamerastativet mitt ligger igjen i Hønefoss.
 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg