FINALLY SATURDAY, AGAIN!

God lørdag♥ Nå er det endelig helg igjen. Det føles så godt å kunne legge alt skolearbeid til side og nyte helgen med mennesker man er glad i. *Kremt* nesten.. Blir nok ikke bare fryd og gammen på meg denne helgen. Har vært borte fra skolen de to siste mandagene av personlige grunner,  og har ikke fått med meg før nå at det er en norskoppgave som skal leveres på mandag. Toppen av det hele har jeg ikke boka, satser på at det er noen snille sjeler i klassen som kan sende meg bilde av oppgava. Ellers hjelper jeg Martin med et spennende prosjekt han har på gang, så da er det bare å jobbe på.  Akkurat nå ligger han å sover, ja du leste riktig. Men så hardt som han jobber og står på, er det forståelig at han trenger å hvile ut. Tenkte jeg skulle lage litt frokost til oss nå, slik at han får frokost til han våkner♥

I går var jeg en liten tur i Sandvika med Pernilla. Var koselig å bare være oss to igjen. Det ble mye latter og moro!! Blir veldig liten tid nå i forhold til før til venner, siden jeg har flyttet. Og helgene må balanseres med tid til både familie, venner og kjæreste, i tillegg til mine fantastiske hunder. Heldigvis er ikke turen lang til Hønefoss, men er ikke alltid det passer å dra til Hønefoss når man har familiemedlemmer som er syke og man må hjelpe de og lekser som må gjøres.

Ønsker dere alle en kjempefin helg, kos dere masse!!

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Håper noen kan sende deg oppgaven da, så du får gjort den 😉
      og så snilt av deg å lage frokost klart til han våkner ;3
      Alltid kjekt når man får tid til å være med venner når man ellers har det så travelt ^^
      ha en flott lørdag<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg