UKENS

MOTIVASJON:

Jeg skal være ærlig mot dere, akkurat nå har jeg null motivasjon..

LÅT:

Går aldri lei denne sangen♥

HØYDEPUNKT:

Har vært hos pappa denne helgen, noe som har vært veldig koselig. Siden jeg ikke har det så lett om dagen, er dette ukas høydepunkt. Det var veldig lenge siden sist gang jeg hadde vært  hos han en hel helg, så det var fint å få tid med pappa og mine skjønne små hunder igjen. Ellers har jeg vært litt med Martin innimellom, og snakket med venner!

INNKJØP:

Ingen nye innkjøp, og godt er det. Blitt litt mye shopping i det siste, men dette uka har det bare blitt handling av mat og sånt diverse,

QUOTE:

Et smil betyr ikke at du alltid har det bra, men at du er sterk nok til å smile selv om du har det vondt.

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg