TUSEN TAKK FOR STØTTEN

Er det ikke utrolig å se hvem som støtter deg når du virkelig trenger det og ikke? Jeg må virkelig takke alle. Dere som støtter meg gjennom tykt og tynt, og dere som skygger banen. Jeg innser nå hvem som virkelig er her for meg og ikke når jeg virkelig trenger det mest. Greit nok, jeg har det ikke verst her i verden. Men perioden jeg går igjennom nå er tung og vanskelig for meg. Jeg trenger ikke å brette ut om alt til alle og enhver, men jeg trenger bare å høre fra andre at de er der om det skulle være noe.

Jeg har flere gode venner som bryr seg,  og det viser hvem som alltid er der. Ingen nevnt, ingen glemt! Men jeg har også verdens beste pappa som jeg kan snakke med igjennom dette. Vi har jo hatt våre episoder hvor vi har kranglet som pesten og ikke vært på talefot, men han har endelig fått forklaringen på hvorfor ting har vært som de har vært igjennom hele ungdomstiden min. Dette er tungt for oss alle, men vi skal klare det sammen.

Jeg må også slenge med et bilde av meg og min lille Chihuahua som jeg besøkte en liten tur på søndag. Hun gir meg alltid trøst når ting ikke er greit, og har full forståelse når a “mor” ikke har det bra. Da er det godt med en stor god klem og en sprudlende hund som prøver å gjøre meg glad med sjarmen sin. Dyr er menneskets beste venn!

 

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. Så fint skrevet vennen min, håper det ordner seg for deg. Er utrolig glad i deg og husk at jeg er her for deg du vet hvor vi bor hvis du trenger å komme…. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg