LIKHETER MELLOM BARN OG HUND

Jeg føler meg som en småbarnsmor, at jeg har småsøsken og er tante, bare at det er ikke til barn. Det er hunder! Det sies at man ikke skal behandle hundene våres som barn. Vel jeg snakker ikke til deg som du skulle vært et barn, jeg vugger deg ikke i søvn og skrifter bleie på deg, og jeg sitter ikke å mater deg. Men jeg gir deg masse kjærlighet, lar deg leke med de andre, går turer med deg, gir deg alt det du trenger og roser deg. Du er det som betyr mest for meg, og jeg er evig takknemlig for å ha funnet min beste venn. Nei vent, det har seg sånn at jeg har ikke bare en, jeg har hele seks til sammen som bor på forskjellige plasser. Jeg er klar over at du er en hund, ikke er menneske. Jeg har funnet en artikkel som kanskje dere hundeiere kjenner dere igjen i. Det er helt utrolig hvor mange likheter mellom hund og barn. Les artikkelen HER


Milla og Michelle


Happy og Bamse


Alfa og Odin

 

 

– Ann Helen

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg