PAGE 20 OF 366

Dagen i dag har gått i ett. Jeg kom faktisk akkurat hjem til bestemor, etter å ha vært borte i 12 timer i dag. Først skole, etterfulgt av kjøretime og teorikurs. Det er godt å endelig være i gang med kjøringen, selv om jeg merket at i dag var ikke tankene mine om kjøring helt på plass. Men det gikk veldig bra, og jeg har lært masse nå på kort tid. Håper dere alle har hatt en kjempefin uke så langt, kos dere masse videre!

Et gammelt bilde som ble tatt i midten av Desember. Ønsker meg slikt vær igjen snart, da var det ikke fullt så kaldt som det er nå. Det begynner å gå litt langt når det er -28 grader ute. Å guuud, som jeg gleder meg til sommeren allerede..

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg