MIN FØRSTE KJØRETIME

God morgen mine fantastiske lesere!

I dag skal jeg ha min første kjøretime her i Drammen. Jeg startet egentlig med kjøretimer på Gol, da jeg bodde i Ål. Men det ble ikke mer enn en kjøretime der, før jeg fikk vite at jeg kunne bytte skole. Jeg ville egentlig starte i Hønefoss hos den kjøreskolen jeg gikk på da jeg tok mopedlappen, men av praktiske grunner valgte jeg en kjøreskole rett ved siden av videregående skolen jeg går på, på Åssiden. Jeg vil ikke utsette lappen heller, så istedenfor starter jeg nå og håper kjørelæreren her er like ålreit som han i Hønefoss. Nervene er i spenn og følelsene er blandet, jeg både gleder meg og gruer meg. Det føles så godt å endelig skulle starte på lappen og fullføre det. Det går veldig fort fram mot bursdagen min nå, litt over 3 måneder igjen faktisk! *PANIKK* Har startet på et teorikurs der vi går igjennom hele boka istedenfor å sitte å lese selv, noe som er utrolig kjekt siden jeg lærer mer på den måten. Så når det kurset er over, og jeg er i gang med kjøretimer, skal jeg ta teoriprøva.


1,5år gammelt bilde av sykt dårlig kvalitet..

Håper dere alle får en fantastisk dag. Utenom kjøretime og teorikurs, kommer dagen min til å bestå av drøssevis av lekser og øving frem mot muntlig høring på fredag. Jeg skal også hjem til Hønefoss i dag, siden jeg skal i begravelse i morgen. Det er aldri en koselig grunn til å dra hjem for..

– Ann Helen

12 kommentarer

Siste innlegg