FERIEN ER OVER FOR DENNE GANG..

Ferien er over, og i morgen er det tilbake på skolebenken. 2 uker med ferie har vært fantastisk, og for min del skulle jeg ønske den var lenger. Jeg veit det blir mye skolearbeid fremover, haugevis av fremføringer og innleveringer. For første gang i mitt liv har jeg sittet med lekser i ferien, så det føles ikke ut som jeg har hatt ferie egentlig. Akkurat nå sitter jeg med en fremføring i samfunnsfagen. Må vel snart legge meg også, merker døgnrytmen ikke er helt på plass heller. Blir nok vanskelig å lukke øynene i kveld kjenner jeg.

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg