TILBAKEBLIKK PÅ ÅRET 2015- DEL 1

 

Her startet jeg året med å feire nyttårsaften hos min kjære kusine. Midten av året var jeg i 150års lag, der oldemor fylte 90år og tanta til mamma 60år. Vi var mange folk samlet, og det ble en vellykket og hyggelig feiring av jubilantene. Ellers denne måneden var jeg mye med venner, som egentlig har vært med hele året.
Høydepunktet for denne måneden var at jeg og min kjære søster Ann Kristin, var på premiere på Fifty Shades Of Grey på kinoen i Lillestrøm. Det var veldig gøy, og var ikke en helt vanlig kino som jeg pleier å gå på. Her var det photoshoot, single jenter fikk roser og de hadde en presentasjon før filmen.


Denne måneden ble jeg påkjørt med scooter av en mann med bil som ikke fulgte vikeplikten sin. Dermed fikk jeg en ødelagt scooter, hjelm, og en knust iPhone, der jeg mistet 12000 bilder. Denne måneden ble de derfor ikke tatt så mye bilder. Men det var en fin måned ellers der jeg følte meg stygg hvor enn jeg gikk. Jeg måtte gå i joggebukse istedenfor olabukse fordi jeg hadde så sykt vondt i beinet etter ulykken, selv om jeg ikke fikk noen skader.


Bursdagsmåneden min, endelig 17år! Verdens kjedeligste bursdag.. Måneden ble ellers fylt med gode venner og fantastiske minner.

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg