TA GODT VARE PÅ HVERANDRE

Nå er klokken bikket over tolv, og det er faktisk julaften i dag. Fremdeles kan jeg ikke tro det. Syns det er i grunn veldig rart. Jeg har brukt dagen på å komme litt i julestemning, men uten hensikt. Nå sitter jeg å ser på julefilm, mens tankene svirrer rundt.

Jula er en tid hvor man skal ha det koselig med de man er glad i og som betyr mest for seg. Jeg føler meg heldig som i det hele tatt får feiret jul, for det er ikke alle som har muligheten til det. Men tross det, kjenner jeg et stort savn etter noen. I himmelen har jeg nemlig flere engler som titter ned på meg. I dag besøkte jeg 3 av dem på kirkegården. Bestemor&bestefar og onkel. Storebror er også der oppe og titter ned på meg, tillegg til enda fler jeg kjente. Det føles vondt å ikke kunne ha disse rundt seg. Jeg merker det enda sterkere i jula, selv om det er noen av dem jeg aldri fikk sjansen til å bli kjent med..

Jeg ber dere alle om å være snille mot hverandre uansett hvilken tid på året. Vis respekt og omtanke. Verden er forferdelig urettferdig, og ting kan skje alt for fort. Vi har ingen å miste, så ta godt vare på hverandre♥

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg