KVELDEN FØR KVELDEN

Hallo mine fantastiske lesere!

Denne dagen har bare bestått av stress. Vært i 3 forskjellige matvarebutikker, på senteret en tur, besøkt folk og levert dem gaver. Kan vel si det var godt å kunne sette seg ned noen minutter og puste ut. For meg har alltid jula vært stress. Vi begynner alt for seint med alt, rett og slett. Jeg veit med meg selv at hvert år prøver jeg å starte tidlig, men det er ikke lett med en gjeng som har snegletempo etter meg. Jeg fikk hvertfall gjort unna dagens ærend, mangler bare å shine opp huset litt til i morgen. Siden det er kvelden før kvelden, må jeg vel få sett litt julefilmer og serier for å få opp julefølelsen. Jeg kan faktisk ikke tro at det er julaften i morgen, og alle jeg har snakket med har vært helt enig! Slenger med et bilde som ble tatt for et par dager tilbake. Slik ser været ut nå også, ingen snø og flere varmegrader..

 

 

 – Ann Helen

2 kommentarer
    1. Hei fine deg 🙂 Jeg ønsker bare å fortelle deg at jeg elsker bloggen og synes du skriver veldig gode og meningsfylle innlegg, det er nemlig ikke alle som gjør det! Så tommel opp til deg. Håper du får en fin jul sammen med venner og familie, for det fortjener du virkelig! Og helt til slutt vil jeg ønske deg et godt nytt år, så gleder jeg meg til å følge deg gjennom 2016 også <3

    2. Linn Therese Dagsland: Hei! 🙂 Ååååh, tusen takk! Det var veldig koselig og motiverende å høre <3 Håper du også har hatt en kjempefin julefeiring og kost deg masse! Godt nyttår <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg