EN STOR KLUMP I HALSEN

“Bare 2 dager til jul”, hører jeg folk rundt meg si. Jeg får en stor klump i halsen bare ved tanken på det, så du trenger ikke nevne det en gang til takk..

Jula skal være en koselig tid med familie, venner og alle de som betyr mest for seg. For meg handler jula om akkurat det samme, god julemat, julekaker, julesanger og alt som jula handler om. Men min jul i år blir ikke som tidligere. Vi har hatt de samme tradisjonene hvert eneste år i 17år, og nå skal plutselig det hele forandres på. Det er litt vemodig hele greia egentlig, og jeg må si det er utrolig trist. Min kjære søster skal ikke feire julaften med oss i år. Jeg skjønner henne veldig godt, gi og med at hun og gubben hennes skal feire sin første julaften sammen. Jeg er glad på hennes vegne, selv om jeg syns det er utrolig trist.

Jeg har ingen julestemning. Ingen snø=ingen jul. Håper virkelig snøen kommer i løpet av de neste dagene. Jeg må også bli ferdig med julegavene snart, har heldigvis bare noen få igjen. Men jeg er fortsatt stressa!!

Jeg veit det kanskje ble litt mye syting. For jeg veit det er mange der ute som ikke har mulighet til å feire jul engang. Jeg føler meg så heldig som kan feire jul, med de jeg kan hvertfall. For en av de tankene som faller inn for meg når jula kommer, er alle som har mistet en av sine nærmeste. Jeg kjenner opptil flere som er gått bort i jula, og egentlig andre deler av året også. Uansett når på året som personen gikk bort, er det like trist. Jeg har gode og varme tanker til disse♥


Slenger med et par bilder fra fjorårets jul. Kan ikke akkurat legge skjul på at jeg har forandret meg en del, hehe!

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg