UKENS

God kveld mine flotte lesere! Har dere hatt en fin helg? Er vel på tide med oppsummeringen av uka, siden jeg ikke gjorde det forrige uke.

MOTIVASJON:
Det gir motivasjon å tenke på ferie nå, skal bli godt å få litt fri fra alt skolearbeidet nå og bare kunne slappe av!

LÅT:

Denne uken klarer jeg faktisk ikke å velge hvem sang jeg liker best, for jeg har nemlig hatt 2 favorittsanger som spilles om hverandre hele tiden.

 HØYDEPUNKT:

Helgen føler jeg alltid blir ukas høydepunkt. Det er jo nettopp da jeg møter de viktigste personene i livet mitt. Ikke misforstå meg nå, jeg bor hos bestemor og har det veldig fint med hun. Det er veldig koselig, men allikevel skjer det alltid litt ekstra i helgene. Mamma hadde jo som jeg skrev tidligere, bursdag i går. Denne ble feiret! Har jeg faktisk vært ute å spist to ganger. En gang med Martin og foreldrene hans, og en gang med bare han. Han overnattet også hos meg i natt. Alt i alt, en veldig fin helg!♥

INNKJØP:
Det har blitt mest julegave innkjøp denne uken, siden det faktisk er bare 4 dager til jul. Jeg får i grunn en stor klump i halsen når folk forteller meg det, selv om det meste er ferdig er ikke alt det, og da er det vanskelig å kunne slå seg til ro. Men jeg kjøpte litt ny sminke, og en topp til meg selv som jeg er fornøyd med!

QUOTE:

 
//

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg