DÅRLIG START PÅ HELGEN

Denne helgen kan jeg med garanti si at ikke startet bra. Vi hadde tentamen i dag i programfag om Parkinson sykdom. Glad for at det er dette temaet vi fikk egentlig, for ellers hadde jeg bare hatt en dag på å lære meg et helt nytt tema. Vel ferdig med tentamen, leverer jeg den, pakker sammen tingene mine og skal skynde meg til bussen, ble stoppet midt i pakkingen av læreren som ville ha oppgavearkene mine som lå mellom pc-en. Åpner pc-en og får ut papirene i det alle hører PANG og snur seg mot meg. Der lå pc-en i bakken gitt. Jeg har fremdeles et par minutter på å kanskje rekker bussen, så tar den bare oppi bagen igjen og løper av sted. Ingen buss kom, hva stressa jeg for egentlig? Hadde det ikke vært for at jeg stressa til bussen som tydeligvis gikk noen minutter for tidlig, ville ikke pc-en knust heller.

Låner en pc midlertidig av Didrik til i morgen, og har ikke et eneste bilde som er mitt på denne pc-en. Skal gjøre mitt forsøk på å blogge så godt jeg kan inntil videre, skal visstnok få låne en pc av Martin. Har planlagt litt innlegg i Word på skolepc-en som nå er sendt på represjon. Men det værste av alt er at jeg har to fremføringer på mandag, som nå ikke blir klare til da fordi alt av notater og slikt er de, og pc-en min får jeg mest sannsynlig ikke igjen før etter nyttår..

Resten av dagen har ikke vært så aller verst. Vært ute å spist med Martin og foreldrene hans, superkoselig. Resten av kvelden har blitt tilbringt med familien. Håper resten av helgen blir like koselig selv om starten ikke var like bra.

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg