JEG ANGRER IKKE!

Det å ta igjen alt skolearbeid og ting jeg ikke har lært enda er hardt. Jeg jobber og står på, men merker motivasjonen er liten om dagen. Forstå meg rett, jeg visste om dette fra før av, at det var mye å ta igjen for det var jo dette jeg ville og vil videre. Jeg angrer ikke på valget i det hele tatt. Men fritiden min som jeg gjerne skulle gjort andre ting som å hjelpe bestemor mer hjemme, være med venner og ikke minst blogge, går til å gjøre lekser. Lekser må gjøres uansett, men det blir litt mye på en gang og jeg så det komme. Jeg har kanskje ikke vært like flink til å gjøre like mye som jeg burde, men gjort det jeg har hatt av fremføringer og innleveringer så langt. Jeg har bare veldig mange kapitler som skal leses i tillegg.

Nå har jeg sittet i 2 uker med flere presentasjoner og innleveringer. Jeg har 2 fremføringer til mandag, i de vanligste og mest strevsomme fagene mener jeg. Engelsk og samfunnsfag, med valgfritt tema i begge to, noe som gjør oppgaven mer vanskelig.  Ja det er mye lettere å snakke om et selvvalgt tema, men å ikke få noen helt konkret oppgave gjør oppgaven mer vanskelig. Men jeg skal klare det. I tillegg har jeg begrepsprøve i morgen, og tentamen på fredag i temaer jeg ikke har hatt om enda, men som de i klassen har lært. Da gjelder det å lese seg opp til ting selv. Håper vi får temaet vi i klassen har jobbet med siden jeg startet der, det gjør alt mye lettere. Vi får vite temaet i morgen, spennende å se.

Jeg er så glad for å ha byttet skole. Etter jeg slutta på Ål ble ting mye bedre. Jeg kom nærmere hjemme, det jeg ønsket aller mest. Det å kunne dra hjem i ukedagene for å se Martin og venner, familien og mine søte små igjen, er fantastisk. Eneste jeg merker er at jeg savner å bo med Milla. Jeg kom på en skole hvor jeg visste jeg hadde venner i pararell-klassene og andre klasser på skolen, og med folk som tok meg imot med åpne armer. Jeg angrer ikke på valget med å bytte skole, ikke i det hele tatt! Den skolen her er mye bedre, og dette gjør skolehverdagen mye lettere!!

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg