JULESHOPPING

Hei mine flotte lesere! Hvordan går det?

Jeg veit min blogging har vært sløv i det siste og jeg aldri beklaget for det tidligere. Men jeg vil bare gjøre dere oppmerksom på at nå som jeg har bytta skole, måtte jeg ta igjen masse. Jeg har masse å ta igjen, masse fremføringer og innlevering på gang. Jeg prioriterer dette fremfor bloggen, og håper det er forståelig. Merker det er ferie på snart, motivasjonen er liten.

9 dager til jul, og i går startet jeg med julegaveshoppingen. Pleier som regel å starte lenge før, men standard at jeg alltid har noe igjen i siste liten. Jeg kjøpte noen deler av gavene til folk for en stund tilbake, og i går kom jeg godt i gang med julegavene. Det ble også noen innkjøp til meg selv, så klart!

Som jeg har fortalt tidligere ser jeg på denne jula som trist og vil sove igjennom hele. Jeg vil dette fremdeles, men prøver å gjøre det beste ut av det. Jeg prøver å få meg selv i julestemning med julemusikk, julebrus og andre ting som har med jul å gjøre. I dag hadde vi julelunsj i klassen. Fantastisk gjeng jeg går i klasse med. Samlet rundt i en hestesko med god mat og musikk til.

 

 

– Ann Helen 

9 kommentarer

Siste innlegg