NATTÅPENT

God kveld, eller snart god natt for min del. Vært en lang dag, eller har føles sånt ut. I går var jeg på nattåpent på Kuben i Hønefoss, noe som var utroligkoselig! Møtte noen av mine gode venner igjen, selv om det manglet noen.. Koselig at noen av oss kunne samles! Det var minikonsert med Cir.Cuz, de er så utrolig flinke til å synge! Var egentlig Morgan Sulele som skulle kommet, men han ble dessverre syk..

Turen hjem til Solbergelva i går ble lenger og mer trøblete enn forventet. Planen var egentlig å ta buss, en buss som ikke gikk. Så bestemte jeg meg å ta toget, men det var 85 minutter forsinket. Valgene var ikke mange, og jeg endte med å måtte vente på det jævla toget. Toget var enda mer forsinket i Hønefoss, så jeg rakk ikke siste bussen fra Drammen og hjem til bestemor. Løste seg heldigvis med Taxi. Eneste som var kjipt, telefonen min var tom for strøm hele turen og jeg hadde ikke lader. Togturen var dessuten enda kjipere.. Jeg hadde ingen aning at jeg ikke kunne betale med VISA Electron.. Hadde noen få kroner i lommeboka, men ikke nok. Pleier som oftest å bruke bankkort, så dette var ikke i tankene mine engang.. Litt av en tur, blir nok lenge til neste gang!

Nå skal jeg øyeblikkelig ta kvelden, så skinnsykt trøtt.. Endelig overnatting av Martin igjen, veldig koselig. Ser fram til en fin helg sammen med han!

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. For en fin dag da! og ja, de er kjempe flinke til å synge 😀
      kjedelig med hjemveien da. At buss og tog var forsinket, at du måtte ta taxi og ikke hadde nok til toget :-/ er utrolig kjipt når sånt skjer. Håper du har en fin kveld og helg videre, og kos deg med kjæresten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg