UKENS

Hallo! Har dere hatt en fin helg?

Min helg har i grunn vært veldig rolig. Har for det meste slappet av. I går fikk vi besøk av et vennepar av mamma som har 2 herlige barn som jeg var heldig å få passe litt på dem.

MOTIVASJONEN:

Jeg har en mye bedre hverdag her på Åssiden i Drammen på den “nye” skolen, og dette gjorde at motivasjonen min for å jobbe på skolen ble mye bedre!

LÅT:

 HØYDEPUNKT:

Å begynne på en annen skole var ukens høydepunkt. Det er så utrolig koselig å bo hos bestemor og være nærmere hjemme, hverdagen er så mye bedre på skolen også! Men jeg må si at å se igjen mine skjønne hunder i helgen var fantastisk, hadde savnet dem alle kjempemasse. Milla er jo egentlig vandt med å bo med meg i Ål, før jeg flytta til Nedre Eiker hos bestemor, så gjett om hun var glad for å se meg igjen i dag.


 

INNKJØP:

Har ikke kjøpt noe nytt denne uken faktisk, utrolig nok.

QUOTE:

 
//

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg