DEN NYE HVERDAGEN

Har vel ikke fortalt dere så mye om hvordan jeg har det på den nye skolen, og det er vanskelig å si det etter bare noen dager. Men akkurat nå stortrives jeg! Klassen er veldig greie, ingen har dømt meg og de er veldig hyggelige. Det er godt å komme i en klasse der faktisk INGEN kjenner deg fra før av og jeg gleder meg til å bli mer kjent med de. Jeg har gode venner utenfor klassen, jeg er med i friminuttene. Dette er mennesker jeg ikke har sett på lenge, og det er fantastisk å kunne se dem igjen, og nå hver dag.

Eneste som plager meg er at ingen av lærerne her visste om at jeg skulle starte her og at det kom som en overraskelse for alle. Fra Ål sin side var det avklart med Åssiden at jeg skulle starte her på mandag, men Åssiden hadde visstnok ikke bekreftet dette enda. Jeg er enda ikke lagt inn i systemet her enda, og karakterene mine fra Ål er ikke sendt over. Vi får ta tida til hjelp og håper at alt ordner seg snart.

Livet hos bestemor er også veldig koselig. Jeg lager middag til henne de fleste av dagene, og i går overrasket jeg henne med å rengjøre huset. Med en familie som har dårlig helse er det viktig å hjelpe til tenker jeg, og de setter stor pris på det!

 

– Ann Helen

8 kommentarer

Siste innlegg