1. Desember

Da er julemåneden i gang og vi er allerede i 1. desember. Hvor er dette året blitt av? Det er helt utrolig hvor fort dette året har gått og hvor mange minner jeg har fått dette året. Jeg har allerede i et par uker drukket julebrus og hørt på julemusikk, men julefølelsen har egentlig ikke kommet enda. Kommer jeg derimot til Hønefoss kjenner jeg julefølelsen sterkere for der er det litt mer julepynta i byen, enn det er her i Solbergelva. Sett en episode jul i Skomakergata på nett-tv i dag, og når han Jens Petrus sa det var 23 dager igjen til jul fikk jeg seriøst panikk. Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave enda, og dette må jeg straks begynne med. Å se jul i Skomakergata vekker gode minner fra min barndom hvertfall, så det skal jeg fortsette å se i jula for å få julestemning.


Siste bilde hentet på Google

 

 

– Ann Helen

7 kommentarer

Siste innlegg