UKENS

MOTIVASJON:

Nå som jeg endelig føler livet r på vei til å bli bedre ved at jeg har mer folk rundt meg, bytta skole der jeg har VENNER og litt nærmere hjemme med en bedre hverdag, kjenner jeg at motivasjonen er mye større. Fremover vil jeg trenge mye motivasjon til å ta igjen læringsstoff de i klassen min har lært og ikke jeg, så trenger jeg enda større motivasjon. Denne bygger seg opp når man har det bedre med seg selv, og dette får jeg til ved å ha gode mennesker rundt meg.

LÅT:

 HØYDEPUNKT:

Det er helt klart valget jeg gjorde med å bytte skole og flytte fra Ål, føles helt fantastisk!

INNKJØP:

QUOTE:

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg