ENDA ET NYTT KAPITTEL I LIVET

Endelig har jeg fått roen til å sette meg ned å skrive litt. Har gått i et i hele dag, pakking og vasking på grunn av flyttingen. Siste dagen på skolen i Ål var fin, kommer faktisk til å savne noen av de fantastiske menneskene som tok seg tid til å bli kjent med meg. Vi hadde en koselig avslutning med is og brus i dag, før jeg måtte rundt å snakke med forskjellige lærere frem til skoledagen var over. Nå starter enda et nytt kapittel i livet mitt, jeg ser virkelig frem til å starte på “ny” skole på mandag, dette blir bra! Dette jeg har ønsket hele tiden, endelig nærmere hjemme og endelig har jeg noen rundt meg igjen. Føles godt med kommentarer fra venner som gleder seg til jeg starter!  

Jeg rakk faktisk innom  Hønefoss å kjøpe et par ting i dag, måtte jo det siden det er Black Friday. Tenkte å vise dere det i et eget innlegg en av de neste dagene. Møtt Martin har jeg også gjort i dag, syns det føles ut som evigheter siden sist, selv om vi så hverandre forrige helg. Men det er litt sånn, når man virkelig har en så fantastisk person i livet sitt, som betyr veldig mye for seg og bodd litt langt unna fra noen måneder. Uansett, er det alltid koselig å se hverandre igjen

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

Siste innlegg