FLYTTEKAOS

Pakke, pakke og enda mer pakke. Hybelen ser ikke ut her nå, klær, ting og alt jeg skal ha med meg hjem igjen ligger slengt overalt. Noe pakket ned i kasser og andre ting får jeg ikke pakket før jeg får flere kasser hit i morgen. Føles godt å skulle komme meg nærmere hjemme nå og jeg ser frem til å få alt ferdig i morgen, bære alt ut og vaske, før nøklene leveres.

Hadde min siste dag i praksis på Ål i dag, noe som var veldig trist i grunn. Jeg har blitt glad i arbeidsplassen, de ansatte og brukerne. Selv om dette er et yrket jeg ikke skal inn i, har jeg på en måte trivdes å være rundt disse folkene også, er rart å tenke på at jeg aldri kommer til å se dem igjen..

 Ettermiddagen har blitt brukt til å ta litt bilder av meg og Milla, for jeg syns det er litt koselig å ha litt minner herfra selv om jeg misliker plassen en del. Ellers har jeg stort sett pakket, og nå satt meg ned for å øve til en prøve jeg har i morgen. Siste dagen på Ål, må jeg jaggu meg ha prøve..

 

 

 – Ann Helen

4 kommentarer

Siste innlegg