1 MÅNED TIL JULAFTEN

Oi shit… Hvor har dette året blitt av? Det er faktisk bare litt over en måned igjen av dette året, og i dag er det en måned igjen til julaften. Jeg kjenner juleføleslen begynner å komme på plass og ser frem til å pynte snart til jul hjemme hos mamma.  Jeg føler stort stress nå, har nesten ikke kjøpt noen gaver enda. Så nå må jeg virkelig skjerpe meg og sette i gang snart.


Bildedryss fra jula 2år tilbake Jula i år kommer sannsynligvis til å bli veldig rar, og jeg gruer meg egentlig veldig med tanke på julaften. Jula har alltid vært årets høydepunkt og jeg har alltid gledet meg som et lite barn til jul, men dette året gjør jeg ikke noe annet en å grue meg og skulle ønske jeg kunne sove igjennom hele dagen. Sannsynligvis blir vi en mindre på julaften i år. En person som betyr veldig mye for meg kommer antageligvis ikke til å feire jul med oss i år. Min kjære storesøster. Jeg skjønner på en måte det,  hun har vært sammen med kjæresten sin i over 7år og de har aldri feiret jul sammen. En gang måtte det jo bare skje.. Håper dere får en fin julaften sammen i år, også skal jeg kose meg i lag med pappa, mamma, Didrik og bestefar tror jeg!

 

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg