5 GRUNNER TIL Å LIKE HYBEL

Hybellivet har sine positive og negative sider. Det er en bra start for å komme inn i voksenlivet og en prøvelse å bo for seg selv. Selv om det er dårlig plass, trangt og lite, er det mange positive sider til å like å bo på en liten hybel også

♥ Det tar kort tid å hente ting.
Å hente ting tar ikke like lang tid, enn det ellers kunne gjort. I stede for å gå ned en trapp eller gjennom flere rom, kan du gå bare noen meter så får du tak i det du trenger.

♥ Man har som oftest kontroll på hvor hver minste ting ligger hen.
Det er ikke like mange steder å gjemme ting på!

♥ Du kan støvsuge hele leiligheten uten å måtte flytte ledningen til en annen stikkontakt.
Dette gjør støvsugingen så mye lettere.

♥ Du kan se tv`n fra hvert rom.
Siden soverommet  og stua mi er i ett, og kjøkkenet er rett ved siden av, kan jeg se tv`n fra kjøkkenet. Om jeg vil, kan jeg sikkert se på den fra badet på et vis også, om jeg flytter litt på den.

♥ Du kan rekke å gå på do..
selv om du er mitt i matlagingen.

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. Bra at du trives å bo i hybel. 🙂
      Vi var to stk i en liten hybel for to årstiden, det var greit men listen plass 🙂
      Ønsket deg en fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg