ALT KOMMER TIL Å BLI MYE BEDRE NÅ

Dette har vært en veldig bra dag, og ting ble som jeg håpet på. Som jeg sa tidligere i dag skulle jeg på møte, og det gikk kjempebra! Hva møtet handlet om og hva som skjer videre kommer et eget innlegg om en av de neste dagene, som jeg gleder meg enormt til å fortelle dere. En ting er sikkert, alt kommer til å bli mye bedre nå. Følg med de neste dagene for å høre nyheten!!

Ellers har jeg hatt en flott dag med gode venner, siden jeg ikke har vært på skolen i dag på grunn av det møtet. Jeg har også møtt bestemor og oldemor i dag, noe som var kjempekoselig. Lenge siden sist, så selv om det ikke var lenge jeg var der nå, føltes det godt å endelig få besøkt dem.

 

 

– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg