UKENS

Har dere hatt en fin helg? Det har hvertfall jeg! Hatt besøk av Martin hele helgen, noe som alltid er like koselig. I dag har jeg vært å besøkt en av valpene jeg tok imot under Happy sin fødsel for 2år siden. Hadde ikke sett han på nærmere 1,5år eller noe, og han hadde blitt så stor. Fantastisk flott gutt har han blitt, eller egentlig alltid vært! Nå skyper jeg med gode venner og ser frem til morgendagen. Spennende dag imøte.

MOTIVASJON:

Håper på større motivasjon snart, men heldigvis har jeg gode mennesker rundt meg som gjør hverdagen min mye bedre, enn den ville vært uten dem!

LÅT:

Plutselig fått så dilla på julesanger om dagen, og vi er enda ikke i desember engang? Bare elsker den sangen!!

HØYDEPUNKT:

Helgen var helt klart ukas høydepunkt. Koselig helg med den beste gutten i verden!

INNKJØP:

Det samme kjedelige, mat og nødvendige forbruksartikler.

BLINKSKUDD:


Haha, min sprøe mamma!

QUOTE:


//

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg