GOD START PÅ HELGEN

Hallo! Hvordan går det med dere? Har dere hatt en fin uke?

Starten på helgen har vært helt super. Hadde min aller første kjøretime i dag, føles virkelig bra å starte på billappen!! Milla og jeg sitter nå på toget til Hønefoss, og vi begge ser fram til å komme hjem. Vi skal faktisk være en ekstra dag hjemme før vi drar tilbake til Ål igjen, det blir bra! Jeg har snakket med ei dame i dag, som jeg skal på møte med på mandag. Ser virkelig fram til dette, og håper på positivt svar. Og om responsen på møtet blir slik som jeg ønsker, skal jeg selvfølgelig oppdatere dere her på bloggen! Håper dere alle får en kjempefin helg♥

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg