SNOWY DAYS

De siste dagene har vært fylt med latskap. Latskapen kommer trolig av humøret mitt, for de siste dagene har ikke vært det beste. Dere har sikkert merka det, jeg har ikke satt meg ned for å skrive en gang. Jeg har prøvd meg på et par innlegg, men ikke fått noe ut av det.  Jeg veit det er blitt mye klaging i det siste på bloggen gi og med at jeg har flytta fra alle som betyr mest for meg. Men livet er faktisk ikke en dans på roser. Jeg har en flott familie, gode venner, fantastisk kjæreste og nydelige hunder hjemme, som jeg savner mer enn noe annet. Alt jeg ønsker er å være hjemme hos dem alle, bruke masse tid med dem og ha det gøy. For en ting er sikkert, hverdagen i Ål er ikke gøy. Men så har det seg sånn, at målet mitt er å klare å fullføre og det er bare et halvt år igjen jeg skal gå på skole, om man trekker fra alle helger og ferier. Jeg skal klare det, samme hvor hardt det har vist jeg å være.. I morgen er det heldigvis helg og jeg får se igjen mine fantastiske hjemme, noe jeg virkelig ser fram til.

Men fra en ting til en annen. På mandagen kom snøen hit til Ål, og den har blitt her siden. Jeg syns det er så koselig med vinter, selv om det er kaldt og uggent vær i blant. Snøen får meg til å tenke på jula og hele juletiden, bare synd jeg ikke får vært med familien hele desember. Men jula gleder vi oss til, god mat, pynting og gaver, og ikke minst det fine felleskapet. Milla trives ikke med dette været som er nå, så vi ser virkelig frem til sommeren igjen. Optimistisk? Jaa..






 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg