SAVNET ER LIKE STORT

I dag er det 5år siden våres kjære bestemor gikk bort♥ Savnet er like stort, og det vil det alltid være. Det er alltid vondt å miste noen man er veldig glad i. Jeg var så liten da jeg mistet henne føler jeg, hun skulle sett hvordan jeg og Ann Kristin har vokst opp videre og ikke minst de andre barnebarna. Men siden jeg alltid har vært minst i flokken og jeg hadde ikke blitt tenåring enda, skulle jeg ønske hun kunne sett hvor mye jeg har forandret meg.  Men jeg håper hun ser ned på oss fra himmelen sammen med bestefar, onkel og storebror, og er stolt over alt vi har fått til. Farmor husker jeg som den gode snille personen alle var glade i, hun som lagde de beste vaflene og den godeste makaroni-stuing. Alle minnene tas godt vare på! Fantes ingen bedre farmor enn henne! ♥

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg