UKENS

Ikke så altfor lenge siden jeg kom tilbake til Ål. Da jeg gikk på toget i Hønefoss måtte vi vente 40 minutter før toget kjørte, fordi vi ventet på en buss fra Drammen. Så ble litt sein hjem igjen i dag. Blir nok ikke lenge før jeg og Milla skal legge oss heller, må bare gjøre litt lekser først.. Men før det må vi vel ta en oppsummering av uka, eller hva?

MOTIVASJON:

Hvis noen har litt motivasjon å gi bort, ta kontakt!

LÅT:


Stian Thorbjørnsen sin nye sang, som han laget til dama si Tina er så fin! Dere kan høre den HER

HØYDEPUNKT:

Jeg har virkelig hatt en kjempefin helg med Martin, som alltid. Vi har faktisk vært sammen rundt 5 måneder snart, tiden går så fort når man har det utrolig bra sammen!

INNKJØP:

Kjøper særdeles lite ting om dagen. Går mest i mat og det jeg trenger her på hybelen. Ellers har jeg bare kjøpt noen hårstrikker og øyenbrynspenn, men det er ikke noe spennende?!

QUOTE:

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

Siste innlegg