LITE KOSELIG DAG

De to siste dagene har jeg vært i praksis. I går hadde jeg kveldsvakt, så jeg skal ikke nekte for at det var hardt å stå opp igjen i dag. I dag var første dagen jeg ikke kjørte til jobb med mopeden, det var rett og slett altfor glatt. Blir nok buss på meg i morgen også. Men uansett, i mellomtiden da jeg ventet på bussen hjem tok jeg meg tid til å bli kjent med Ål sentrum. Jeg var en tur på det lille senteret er, og jaggu meg så kjøpte jeg med et par julegaver også.

Jeg har vært veldig på latsiden i dag. Jeg hadde akkurat hengt opp klærne før jeg kjente nesa rant og så plutselig blod på hendene. Sånn går det når man må tørker tårer og nesa i ett sett. Og at på til har jeg hatt null matlyst i dag, og maten jeg lagde falt på teppegulvet her. I hovedsak gjorde det ingenting, for matlysten min var ikke noe større da jeg lagde maten. Heldigvis har jeg fått ryddet og fiksa det. Tror jeg bare skal ta kvelden nå jeg, selv om jeg har et par ting jeg egentlig skulle ha gjort først. Mildt sagt, lite koselig dag.. Skoledagen i morgen er heller ikke noe å glede seg til. Jeg får se i det positive, i morgen er det helg og jeg skal endelig hjem til familien min igjen!


Av en eller annen grunn har jeg fått sansen for grå bilder, mulig det er for at dagene er litt grå..

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg