TJENER DU PENGER PÅ BLOGGEN?

Punkt to på livshjulet er økonomi. Karakteren jeg gir meg selv her er 7/10. For meg er økonomi en privatsak, det er noe man ikke snakker om. Det er en uskreven regel. Jeg får ofte spørsmål på bloggen om jeg tjener penger på den og evt. hvor mye jeg tjener. Mange tror dette fordi jeg lå på topplisten, nærmere sagt 4.plass i noen dager. Jeg syns dette er en ganske teit spørsmål, hvor blir av respekten?! Jeg er trossalt bare en tenåring jeg også. Jeg bor for meg selv, og har ulike utgifter. For øyeblikket er jeg i gang med å søke jobber her i Ål, men har lagt det til dødt om dagen dessverre av egne grunner. Jeg har alt for mye annet å tenke på og gjøre. Men for meg er bloggen min en jobb, en frivillig jobb for min egen og leserne sin del. Derfor er det viktig for meg å finne en inntekt i hverdagen, for bloggingen er det ingenting å skryte av.

Konfirmasjonen min for 2år tilbake.

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Enig med deg ang penger:). Hva du tjener og event hvor mye er en privatsak:). Noe må man få ha for seg selv også. Ha en super kveld og lykke til med jobbsøkingen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg