5 POSITIVE TING MED HØY KJÆRESTE

Redigert 19.04.2016: Som noen av dere allerede veit, hadde jeg tidligere en kjæreste som var 30 cm høyere enn meg. Forholdet våres tok en slutt for en stund tilbake, men jeg følte ikke for å slette dette innlegget for det om, siden det ble så populært.

♥ Han kan hente ting fra høye plasser når jeg ikke rekker opp
Ja jeg er lav, du trenger ikke si noe mer..

♥ Han får meg til å føle meg trygg, så man føler seg ganske beskyttet
Beste følelsen i verden!
♥ Jeg kan bruke genserne hans, som større enn mine.
Elsker store gensere. Selv om jeg aldri har brukt hans sine, har jeg fått tilbudet flere ganger når jeg har vært kald.

♥ Koselig å måtte stå på tå for å kysse han
Også ser det veldig søtt ut også.

♥ Jeg kan ha på meg så høye sko som jeg vil
Ikke ofte jeg har på meg høye hæler, men når det først skulle skje, er det, det samme om hælen er 5cm eller 10 cm.


 

 

 

– Ann Helen

8 kommentarer

Siste innlegg